Nieuws Augustus 2011

Vier wedstrijden in acht dagen

Barça sluit de maand augustus af met een druk programma: de ploeg van Guardiola speelt de laatste week van augustus maar liefst vier wedstrijden in acht dagen.

Op zondag 21 augustus start voor de Catalanen de competitie met een wedstrijd bij Malaga. De dag erna spelen ze alweer tegen Napoli, om de Joan Gampar Trophy. De vrijdag erop staat de Europese Supercup tegen FC Porto op het programma en de 29e sluit Barça de maand af met een thuiswedstrijd tegen Villarreal.

Augustus is sowieso een drukke maand voor de Blaugrana’s. Twee oefenwedstrijden, de Catalaanse beker, de Europese- en Spaanse supercup en de start van de competitie zorgen er voor dat Barça in één maand tijd tien wedstrijden moet spelen.