Nieuws Maart 2013

Xavi en Puyol trainen niet mee

Zaterdagochtend kwamen de spelers van FC Barcelona samen om te trainen ter voorbereiding van de wedstrijd tegen Rayo Vallecano aanstaande zondag (21.00u). Xavi Hernández ontbrak; de middenvelder is nog herstellende van een hamstringblessure en zal zondag dan ook niet in de selectie opgenomen worden. Ook Carles Puyol sloeg de training over wegens een knieoperatie die hij recentelijk onderging.

Aangezien vaste keeper Víctor Valdés geschorst is voor de wedstrijd tegen Rayo is José Manuel Pinto de aangewezen doelman dit weekend. De keeper van Barça B, Oier Olazábal, trainde als back-up van Pinto met het eerste team mee.

Zondag om 12.00u zullen de blaugranas nog een laatste trainingssessie afronden in het Camp Nou, waarna zij zullen rusten en zich verder zullen voorbereiden op de competitiewedstrijd van ’s avonds.