Aanmelden Jubileumviering

Jubileumlogo 2008-2009.jpg

Deze pagina is uitsluitend bestemd voor leden van de fanclub!!

Hieronder kunt u zich opgeven voor de viering van het 10-jarig jubileum, die zal plaatsvinden op 11 juni a.s. in het Olympisch Stadion te Amsterdam, alsmede voor de verloting van de twee plaatsen in het voetbalteam.

Voor eventuele nadere informatie kunt u terecht bij bestuurslid Ramon Rovers (ramon@fanclubbarcelona.nl). Ramon is de fanclub's contactpersoon voor de inschrijving van de jubileumviering.

Een routebeschrijving treft u aan als u hier klikt. U vindt de hoofdingang van het Stadion bij de Olympische zuil.

Inschrijven voor de Jubileumviering op 11 juni 2009:

Als u op onderstaande link klikt, verschijnt er een vooropgemaakte email. In deze email kunt u op de aangewezen plaatsen uw gegevens invullen. Daarna hoeft u de email alleen nog maar te versturen.

Aanmelding Jubileumviering per email

Als u een internetbrowser gebruikt, die niet is ingesteld op een koppeling met een emailprogramma, dan kan het zijn dat deze link niet werkt. Als alternatief kunt u direct een email sturen aan Ramon (ramon@fanclubbarcelona.nl) met daarin uw gegevens, te weten:
Voorletter(s):
Achternaam: