Word nu lid!!

Frenkie de Jong - lid worden.png

Word nu lid en betaal voor
de rest van dit seizoen
slechts € 29,50!!

Kijk voor meer informatie snel verder op deze pagina!

De Fan Club Barcelona is officieel erkend en één van de grootste en zonder twijfel dé actiefste fanclub van FC Barcelona buiten Spanje!!

U bent van harte welkom!!

Leden van de "Barça-familie" hebben 7 streepjes voor!!
► een schitterend clubblad
► een zeer fraaie en actuele website
► elk seizoen een bijzondere clubkaart
► één of twee landelijke bijeenkomst(en)
► een service- en infodesk
reizen (met € 40,00 korting per reis!) naar wedstrijden in Camp Nou
► gratis Email Nieuwsdienst

Fanclubmagazine "Barcelona"

Het winternummer:

De redactie heeft weer alles uit de kast gehaald om er een interessant magazine van te maken. Dit keer veel aandacht voor de doorbraak van Lamine Yamal en Fermín Lopez, de jongste pronkstukken van La Masía. De jeugdacademie, waarvan het succes in een apart artikel wordt belicht, blijkt eens te meer zijn waarde te tonen. Dat het wat stroef gaat momenteel met Barça, wordt toegelicht door aankoop Iñigo Martinez. Wie daarentegen juist in de zevende hemel verkeert is Aitana Bonmati, winnares van de Gouden Bal bij de vrouwen. Uiteraard staan we in dit nummer stil bij ons 25-jarig jubileum. Dit keer zetten we onze fotografen in de spotlights. Verder besteden we aandacht aan de eerste Nederlander, die ooit voor Barça uitkwam, de ‘doordenderende’ dames, de penyabijeenkomst, de Champions League-reis naar de thuiswedstrijd tegen Porto en kijken we uitgebreid terug op de carrière van Barça-legende Manual Asensi.

Het fanclubmagazine "Barcelona" is een prachtig full color glossy tijdschrift, dat met hart en ziel door de fanclubredactie gemaakt wordt. Het verschijnt vier keer per seizoen.

Barçapin

Als u nu lid wordt ontvangt u deze Barçapin gratis!

Deze pin is exclusief voor leden en is bijzonder vanwege de Nederlandse vlag in het logo.

Clubcard

De huidige clubcard

Aantrekkelijke ledenkorting!
Als lid van de Fan Club Barcelona krijgt u een flinke korting op uw deelname aan een fanreis, van maar liefst € 40,00 korting (per reis, per lid)

Penyabijeenkomsten
Geheel in de stijl van onze talrijke zusterorganisaties (penyes) in Spanje organiseren wij sinds het seizoen 2000-2001 zogenaamde penyabijeenkomsten. Rond een op TV live uitgezonden topwedstrijd van
FC Barcelona komen de leden vanuit het hele land bij elkaar om op grootbeeldscherm de wedstrijd te bekijken. Voor en na de wedstrijd wordt er gezellig bijgekletst over ons favoriete Barça.
Kijk voor een leuke impressie eens op de pagina Penyabijeenkomsten.

Speciale aanbieding!!

Word nu lid en betaal voor de rest van dit seizoen slechts € 29,50!!

U krijgt hiervoor de laatste twee nummers van het fanclubmagazine van dit seizoen (deze verschijnen respectievelijk in april en juni) en, kort na het afsluiten van het lidmaatschap, ontvangt u de unieke Barçapin en de club card*. U bent meteen volwaardig lid, dus u profiteert van alle fanclubvoordelen.

Ook vanuit landen buiten Nederland kunt u gebruik maken van deze aanbieding. I.v.m. onder andere hogere portokosten geldt hiervoor een aanbiedingsbedrag van € 37,50.

*De club cards worden, vanwege erg hoge kosten van tussentijdse personalisatie van een enkele card, alleen bij de uitgifte aan het begin van het seizoen gepersonaliseerd. De club card voor het nieuwe, c.q. volgende seizoen, die wel gepersonaliseerd zal worden, verschijnt als te doen gebruikelijk in september/oktober.

Aanmelden kan door hieronder uw gegevens in te vullen.

(Voor aanmeldingen vanuit België: Gelieve hieronder de 4 cijfers van uw postcode aan te vullen met de letters "BE"!)

Voorletters: *
Voornaam: *
Achternaam: *
Geslacht:
Geboortedatum: *
Adres: *
Postcode: *
Plaats: *
E-mailadres: *
Herhaal E-mailadres: *
Telefoon: *
Bankrekeningnummer: *
Herhaal bankrekeningnummer: *
BIC (buiten Nederland):

Geef een lidmaatschap cadeau!
Als u iemand een lidmaatschap van de Fan Club Barcelona cadeau wilt doen, dan kan dat heel eenvoudig. Klik hier om naar de betreffende pagina te gaan.

Gezinsledenlidmaatschap
De Fan Club Barcelona biedt de mogelijkheid voor het afsluiten van een aanvullend lidmaatschap voor gezinsleden. Dit gezinsledenlidmaatschap is uitsluitend van toepassing op leden uit het eigen gezin (inwonend) en bestaat uit een normaal lidmaatschap, maar dan zonder toezending van het fanclubmagazine (en de bijbehorende ledenbrief). Het gezinslid profiteert dus van alle overige voordelen en krijgt o.a. alle verder van toepassing zijnde ledeninformatie, de gepersonaliseerde clubkaart, kortingen op fanartikelen en reizen en bijzondere ledenaanbiedingen.

Een gezinsledenlidmaatschap is alleen mogelijk als er een hoofdlid is (en blijft). De kosten voor het gezinsledenlidmaatschap bedragen slechts € 29,50 (buiten Nederland € 35,00).

Aanmelden van een gezinslid kan heel eenvoudig door op de onderstaande link te klikken. Er verschijnt dan een email die u vervolgens eenvoudig kunt invullen en versturen. Na ontvangst van uw email krijgt u dan zo spoedig mogelijk een reactie van ons.

Gezinslid aanmelden per email

Let alstublieft op: vul uw gegevens compleet in, dus voor- en achternaam, adres etc. Zonder complete gegevens kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen!

*Klik op de link voor meer informatie!

De contributies voor seizoen 2023-2024 op een rij:

Leden Nederland € 49,50
Gezinsleden Nederland € 29,50