Geef een lidmaatschap cadeau!

De Fan Club Barcelona biedt u de mogelijkheid om ook een lidmaatschap cadeau te doen.

Een lidmaatschap van onze fanclub is voor de liefhebber een bijzonder cadeau. Niet alleen vanwege de mooie Barça-emotie en alle prachtige dingen die je er voor krijgt, maar ook omdat er flinke kortingen te krijgen zijn op onze reizen.

Als u iemand een lidmaatschap van de fanclub cadeau wilt doen, dan kan dat heel eenvoudig door hieronder de benodigde gegevens invullen.

Bij de eerste verzending zorgen wij netjes voor de vermelding van uw naam als cadeau-gever.

Alle inhoudelijke informatie over het lidmaatschap van de Fan Club Barcelona vindt u op de lid worden pagina.

(Voor aanmeldingen vanuit België: Gelieve hieronder de 4 cijfers van uw postcode aan te vullen met de letters "BE"!)

Nieuw lid:
Voorletters: *
Voornaam: *
Achternaam: *
Geslacht:
Geboortedatum: *
Adres: *
Postcode: *
Plaats: *
E-mailadres: *
Herhaal E-mailadres: *
Telefoon: *

Ik geef hierbij de bovenstaande persoon op als lid van Fan Club Barcelona.

Mijn gegevens:
Voorletters: *