VriendenLoterij

Uw huidige lot(en) omzetten naar de Fan Club Barcelona?

VL Chantal Janzen (4)

Speelt u al mee met één of meer loten in de VriendenLoterij en heeft u geen zelfgekozen doel opgegeven, maar wilt u graag de fanclub steunen? Dan kunt u uw begunstiging wijzigen via de Ledenservice van de VriendenLoterij.

De ledenservice is bereikbaar op 088 - 020 1020. Zij staan voor u klaar op werkdagen tussen 09:00 uur en 21:00 uur en op zaterdag tussen 9:30 uur en 16:00 uur. Mocht men er naar vragen: Het relatienummer van de fanclub is 152191.
Bij voorbaat hartelijk dank!!

Klik hier voor een PDF met een uitgebreide uitleg over hoe u uw loten kunt omzetten!

Steun de Fan Club Barcelona en maak kans op prachtige prijzen uit de grootste prijzenpot ooit!!

VL - Grootste prijzenpot ooit - 2023

De Fan Club Barcelona wordt volledig gerund door vrijwilligers, die gezamenlijk staan voor een professionele werkwijze, waarbij het belang van de leden altijd voorop staat.

Wilt u de Fan Club Barcelona steunen en zelf elke week kans maken op de vele duizenden prachtige prijzen? Dat kan door mee te spelen in de VriendenLoterij, dé loterij voor clubs, verenigingen en stichtingen.

Krachten gebundeld
In juni 2002 sloot de BankGiro Loterij zich aan bij de Nationale Postcode Loterij en de VriendenLoterij. De loterij is echter al opgericht in 1961 en daarmee de eerste Goede Doelen Loterij van Nederland. In augustus 2021 hebben de BankGiro Loterij en VriendenLoterij hun krachten gebundeld met als resultaat een nóg leukere en véél grotere VriendenLoterij.

VL - Alle dagen prijs (1)

Alle dagen prijs!!
Bij de VriendenLoterij is het alle dagen prijs, met élke dag winnaars van grote geldprijzen uit de maandelijkse trekking.

Elk uur maken ze een winnaar bekend van € 1.000,-, elke dag gaat er € 10.000,- uit, elke week € 100.000,-, elke week ook € 25.000,- én elke maand zelfs € 1 miljoen!!

VL - 15x kans

Jaarlijks zijn er vijftien lotnummertrekkingen bij de VriendenLoterij. Er zijn twaalf maandelijkse trekkingen en drie extra trekkingen. De extra trekkingen hebben een aangepast prijzenpakket met fantastische prijzen!

U maakt dus 15 keer per jaar kans op de schitterende prijzen!!

Een lot kost u slechts € 15,- per trekking. Daarvan gaat minimaal 40% rechtstreeks naar de fanclub. U helpt ons daar enorm mee!!

VL - Logo (1)

Klik hier om mee te gaan spelen. U vindt hier ook meer informatie en speluitleg.

U kunt ook bellen naar
088 - 020 1020 en uw loten telefonisch bestellen!

Wij danken u bijzonder hartelijk voor uw bijdrage!!

Wilt u er alstublieft om denken dat u, bij het nemen van een lot, aangeeft dat de Fan Club Barcelona uw uitgekozen goede doel is?! Mocht men er naar vragen: Het relatienummer van de fanclub is 152191.