Nieuws Maart 2015

Aftellen Champions League reis

Alleen nog de competitiewedstrijd tegen Eibar (zaterdag 14 maart, 18.00 uur) en dan is het tijd voor de ontknoping in de Champions League! In Camp Nou ontvangt FC Barcelona op woensdag 18 maart Manchester City voor de return in de achtste finales.

Zo’n twintig reizigers zullen met de tweedaagse Champions League reis, aangeboden door de Fan Club Barcelona en NBD Sports, naar Barcelona reizen om in Camp Nou de blaugranas aan te moedigen in de strijd om een ticket naar de volgende ronde. Op woensdag vertrekt de groep vanaf Eindhoven naar de Catalaanse hoofdstad; de volgende dag keren ze terug naar Nederland met hopelijk een plek in de kwartfinales voor FC Barcelona!

Het belooft een prachtaffiche te worden. Tijdens de heenwedstrijd in Engeland legde Barça de eerste 45 minuten wervelend spel op de mat. Dit overwicht werd omgezet in een verdiende 0-2 voorsprong dankzij twee doelpunten van Luis Suárez en de return leek slechts een formaliteit te worden. In de slotfase van de wedstrijd gooide Sergio Agüero echter roet in het eten met een Engelse tegentreffer. Barça is dus nog niet honderd procent zeker van een plek in de kwartfinales, dus onze reizigers zullen 18 maart ongetwijfeld spanning en sensatie beleven in Camp Nou!