Nieuws April 2016

Aftellen tot laatste fanreis dit seizoen!

Na een uitstekende seizoenscampagne zorgde een terugval ervoor dat FC Barcelona haar plek in de Champions League verloren zag gaan en de grootste rivalen uit de Spaanse voetbalcompetitie akelig dichtbij zag komen. Onlangs rechtte de Catalaanse grootmacht echter weer de rug: Deportivo de La Coruña en Sporting Gijón kregen een doelpuntenregen om de oren (0-8 en 6-0 respectievelijk) en Barça pakte wederom de koppositie in La Liga. Nu is het zaak om dat de laatste drie wedstrijden van dit seizoen vast te houden.

De laatste groep reizigers van deze campagne zal deze razend spannende eindsprint in levende lijve meemaken! Op vrijdag 6 mei zullen zij al vroeg naar Barcelona vertrekken om daar meteen in voetbalsferen ondergedompeld te worden met de rondleiding door Camp Nou, inclusief een bezoek aan het FCB Museum en de indrukwekkende Megastore. De zaterdag en zondagmorgen zullen ze naar eigen interesse de stad Barcelona ontdekken.

Op zondag al vroeg op de dag, om 17.00 uur, is het tijd voor het hoogtepunt van de voetbalreis: de wedstrijd in Camp Nou, waar Espanyol op bezoek zal komen. Niet alleen een heel spannende vanwege de titelrace, maar tevens dé stadsderby van Barcelona, geweldig om mee te maken dankzij de altijd fantastische sfeer.
De heenwedstrijd helemaal aan het begin van dit kalenderjaar eindigde in een 0-0 gelijkspel, maar ditmaal zal Barça er ongetwijfeld alles aan doen om geen enkel punt te laten liggen, terwijl Espanyol alles op alles zal zetten om de blaugranas van de troon te stoten. Een spannende negentig minuten worden het sowieso!

Met deze mei-reis komt een einde aan de fanreizen van dit seizoen, maar ook volgend seizoen hoopt de Fan Club Barcelona in samenwerking met NBD Sports nieuwe fanreizen te kunnen aanbieden. Houd de website in de gaten voor meer informatie!