Nieuws Februari 2011

Atletico Madrid wacht

Om 22.00 uur vanavond zal FC Barcelona aantreden tegen Atletico Madrid, de ploeg die momenteel zeer wisselvallig presteert en pas terug te vinden is op de 7e plek. Dat is wat aan de lage kant voor de winnaar van de Europa League.

Guardiola kent weinig kopzorgen over blessure gevallen. De afgelopen week ontbrak Puyol echter wel op de training, de verwachting is dan ook dat zijn plek in de verdediging in genomen gaat worden door de laatste weken sterk spelende Abidal. Ook Thiago zal weer deel uitmaken van de wedstrijdselectie maar zal naar verwachting niet spelen.

De laatste seizoenen presteert Barcelona opvallend goed in de thuiswedstrijden tegen Atletico. Waar het in het verleden nog wel eens mis ging, won het de laatste twee ontmoetingen met maar liefst 6-1 en 5-2.