Nieuws Maart 2020

Barça Legends op tour in Colombia

De Barça-veteranen, een sterrenteam dat gecoacht wordt door de voormalig coach van Vitesse, Albert Ferrer, reizen momenteel door Colombia om vriendschappelijke duels af te werken. Barça won op maandag al gemakkelijk met 4-0 van het sterrenteam van América en Deportivo Cali. Op donderdag staat er een treffen met de legendes van het Colombiaanse voetbalteam op de agenda. Barça organiseert deze vriendschappelijke duels om de club wereldwijd nog beter neer te zetten als merk en zo ook de ex-spelers de kans te geven te blijven stralen voor Barça. Javier Saviola was tweemaal trefzeker in het treffen tegen Cali en ook Juliano Belletti kreeg een doelpunt achter zijn naam. Voor de Barça-legendes was het duel de eerste wedstrijd van het nieuwe decennium, waarbij Carles Puyol zijn debuut maakte voor de veteranen. Puyi was vanzelfsprekend direct aanvoerder en ging als vanouds weer voorop in de strijd. Op donderdagnacht om 1 uur staat het laatste duel in Colombia voor de veteranen geprogrammeerd.

Foto: www.fcbarcelona.cat