Nieuws April 2015

Barça tegen Bayern München

Vrijdag is in Nyon de loting verricht voor de halve finales voor de Champions League. Barça neemt het hierin op tegen Bayern München. Op woensdag 6 Mei vindt de heenwedstrijd plaats in Camp Nou. De return zal op dinsdag 13 Mei in München worden gespeeld.

Luis Enrique heeft al een reactie gegeven op het nieuws tegen de Duitse kampioen aan te moeten treden in de halve eindstrijd van het Europese clubtoernooi. “Het beloven bijzondere duels te worden, vooral voor Pep Guardiola. Hij zal voor de eerste keer weer als coach terugkeren in Barcelona”, vertelde Lucho, die vervolgde met: “Guardiola is de beste coach. Hij heeft veel titels behaald en laat nu ook een andere club, in een ander land nota bene, naar zijn idee en opvattingen voetballen.”