Nieuws Juli 2012

Barça uittenue verkrijgbaar!

Het thuisshirt van Barça voor het seizoen 2012/13 was al enige tijd verkrijgbaar, maar nu is ook het nieuwe uitshirt (eventueel met originele prints van o.a. Messi, Villa, Xavi, Iniesta, Fàbregas en Afellay) via onze eigen Barcelona Fan Shop leverbaar. FC Barcelona heeft de verkoop van het uittenue voor zowel kids als volwassenen wereldwijd vrijgegeven.

Volgens Nike is dit het meest ecologisch verantwoorde tenue tot nu toe. Elk tenue (shirt en broekje) is gemaakt van 13 gerecyclede waterflessen waardoor het energieverbruik met 30% gereduceerd is ten opzichten van traditioneel gebruik van polyester. Daarnaast zijn de shirts 23% lichter en voorzien van Dri-FIT technologie waardoor het comfortabel draagt.

De oranje en gele kleur is een verwijzing naar de Catalaanse kunst en cultuur. Het Blaugrana komt terug in de rand bij de halslijn. Uiteraard hebben het logo van club, de badge van TV3, de slogan ‘Més que un club’ en het logo van Unicef ook dit seizoen weer hun vertrouwde plaats op het shirt gekregen.

Nieuwsgierig geworden?
Klik dan hier of op het plaatje hiernaast om de Fanshop te bezoeken.