Nieuws Maart 2019

Barça vrouwen in halve finale Champions League

Waar de mannen van Barça nog staan voor de opgave om tegen Manchester United de halve finale van de Champions League te halen, hebben de Barça vrouwen dit al gerealiseerd.

In de kwartfinale tegen LSK Kvinner uit Norwegen, verdedigden zij een drie nul overwinning uit de thuiswedstrijd in Barcelona. Nadat Lieke Martens al vroeg in de wedstrijd het net wist te vinden was in feite de wedstrijd al gespeeld en zaten de Barça vrouwen op rozen. LSK Kvinner was niet bij machte de wedstrijd naar zich toe te trekken en kwam uiteindelijk ook niet meer tot scoren.

Met dit resultaat bereikten de Barça vrouwen dan ook simpel de halve finale, waarin zij aantreden tegen Bayern Munich uit Duitsland en de droom op een finale plaats blijft dus gloren.

foto : www.fcbarcelona.com