Nieuws Oktober 2012

Barça weer bijna compleet

Na tien dagen zonder haar internationals was de selectie van FC Barcelona woensdag weer bijna helemaal compleet voor de trainingssessie. De Spaanse internationals (Valdés, Alba, Busquets, Iniesta, Xavi, Pedro, Cesc en Villa), Adriano en de Spaanse internationals Onder-21 (Bartra en Montoya) keerden de dag na de laatste interland al terug naar Barcelona.

Messi, Mascherano en Alexis, die de door Argentinië gewonnen kwalificatiewedstrijd in het verre Chili speelden, zullen zich donderdag weer op de training melden, evenals Song, die verhinderd was.

Op de trainingssessie van woensdag werd het vizier gezet op de competitiewedstrijd van aanstaande zaterdag tegen Deportivo (22:00u). Gerard Piqué zette een grote stap in zijn herstelproces: hij trainde voor het eerst sinds zijn blessure weer op het veld. Tello, Patric, Lombán, Sergi Roberto, Sergi Gómez, Masip, Deulofeu en Grimaldo van Barça B maakten de trainingsselectie compleet.