Nieuws Februari 2014

Barça weer in training

Na twee dagen van rust keerde het team van coach Tata Martini dinsdagavond terug naar FC Barcelona voor de eerste training ter voorbereiding op het competitieduel tegen Almería aanstaande zondag om 21:00 uur.

Jordi Alba trainde op het veld samen met Isaac Cuenca apart van de spelersgroep.
Ook Gerard Piqué werkte aan het herstel van zijn dijbeenblessure. José Manuel Pinto volgde in de gym een krachttraining.

Het is nog onduidelijk of Martino zondag in Camp Nou een beroep kan doen op Jordi Alba. Wellicht is de linksback dan voldoende hersteld en dat zou een welkome versterking zijn aangezien Gerard Piqué zeker niet voldoende hersteld zal zijn om te kunnen voetballen.

Aanstaande vrijdag vertrekken 40 Nederlandse Barça-fans, waaronder 7 kids, naar Barcelona voor een fanreis van de Fan Club Barcelona. Velen gingen u al voor. Enkele positieve reiservaringen kunt u terug vinden op: www.fanclubbarcelona.nl/reisverslagen.

Wil je last-minute mee? Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar!

Wacht geen moment en boek nu hier!