Nieuws Augustus 2011

Barcelona dient geen klacht in tegen Mourinho

FC Barcelona heeft besloten om geen klacht in te dienen tegen Real Madrid trainer Mourinho. De club gaat ervan uit dat de beelden al voor zichzelf spreken en dat de Spaanse bond passende maatregelen zal nemen.

Inmiddels is ook beeldmateriaal verschenen waarop te zien is dat Mourinho direct na de overtreding van Marcelo een trappende beweging maakt naar de op de grond liggende Cesc. Onduidelijk is te zien of laatsgenoemde ook daadwerkelijk geraakt wordt door de Portugees.

In de 93e minuut van de wedstrijd om de Supercopa in Camp Nou van afgelopen woensdag sloeg de vlam in de pan na een harde overtreding van Marcelo op Cesc. In het opstootje dat hierna ontstond kregen ook Ozil en Villa de rode kaart.

Hier de beelden van een trappende Mourinho.