Nieuws December 2010

Beleef Barça - Arsenal!!

Arsenal-speler Cesc Fàbregas staat opnieuw voor een terugkeer naar de club waar het voor hem allemaal begon. “We kunnen winnen, want Barcelona is niet onverslaanbaar. Als ze niet te kloppen waren zouden ze elk jaar de Champions League wel winnen. In recente jaren zijn ze er door Chelsea, Liverpool en Manchester United uitgegooid en misschien is het deze keer onze beurt. Wij moeten niet onderschat worden. We hebben een erg goed team en als we een goede wedstrijd spelen hebben we een uitstekende kans. We moeten hun kwaliteit erkennen en ons goed instellen op hun manier van spelen, maar voor angst is absoluut geen ruimte”, besluit Fàbregas, die afgelopen zomer dichtbij een transfer naar Barcelona was.

Vorig seizoen waren de Catalanen over twee duels veruit de sterkste. In Londen werd het 2-2, waarna Barça de klus thuis met 4-1 (4x Messi) klaarde. Wenger: “Ik kamp niet met revanchegevoelens. Volgens mij zijn we beter dan vorig jaar en we krijgen de gelegenheid om dat te laten zien.”

NBD Sports, de reizenpartner van de Fan Club Barcelona, heeft de hand weten te leggen op 80 kostbare en moeilijk te verkrijgen toegangskaarten voor de Champions League wedstrijd FC Barcelona - Arsenal op dinsdag 8 maart a.s. en vervolgens besloten om, in samenwerking met de fanclub, hiervoor een arrangement uit te zetten. Deze reis is overigens ook toegankelijk voor niet-leden.

Wilt u mee? Kijk dan nu op ‘Reizen naar Barcelona’ en reageer snel, want vol = vol!!