Nieuws Maart 2019

Ben jij het redactielid die wij zoeken?

De Fan Club Barcelona zoekt enthousiaste redactieleden die het voetbal op de voet volgen.

Dagelijks brengen wij voor de leden al het nieuws rondom
FC Barcelona via onze website, Twitter, Instagram en Facebook. Maar dat nieuws komt er niet vanzelf. Dit gebeurt door een aantal enthousiaste redactieleden die dit allen op vrijwillige basis doen. De Fan Club Barcelona is op zoek naar versterking!

Wat verwachten we van jou?

- Je bent een enthousiaste fan van FC Barcelona met een vlotte pen.
- Ervaring met schrijven voor een website is een pré, maar niet noodzakelijk.
- Je bent ouder dan 16 jaar.
- Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Je verricht je werk gewoon thuis op je eigen PC / laptop.
- Je hebt per keer een week ‘dienst’ o.b.v. een rooster waarbij de redactieleden
  elkaar afwisselen en uiteraard als back-up voor elkaar fungeren.

Hoe ziet een nieuwsdienst week eruit?

Je checkt in die week uiteraard dagelijks het laatste Barça-nieuws. Per dag schrijf en plaats je een bericht op de website van de fanclub én plaats je de bijbehorende Facebook-updates. Zo ben je als echte Barça-fan niet alleen zelf op de hoogte van het laatste FCB-nieuws, maar deel je dit ook met alle leden fan de fanclub!!

Voldoe je hieraan en ben je geïnteresseerd?

Ben je een echte Barça - fan én draag je de fanclub een warm hart toe? Meld je dan nu aan voor de nieuwsdienst redactie! Stuur een mail naar info@fanclubbarcelona.nl waarin je je kort voorstelt en uiteraard je band met FC Barcelona omschrijft. Een eventueel al eerder geschreven bericht is natuurlijk ook altijd welkom!

Gerelateerd nieuws