Nieuws Januari 2013

Cesc, Adriano en Song weer fit

Na twee aparte trainingen op woensdag stonden alle spelers van FC Barcelona donderdag weer samen op het trainingsveld, voor het eerst sinds 2013 is ingeluid. Tito Vilanova was in staat om op de trainingssessie toe te zien. Na afloop van de training werden Cesc Fàbregas, Adriano Correia en Alex Song weer fit verklaard.

De drie trainden op normale wijze mee met hun teamgenoten, net als Víctor Valdés, die de wedstrijd tussen Catalonië en Nigeria verstek moest laten gaan wegens een ontsteking aan zijn linkervoet. Ook Isaac Cuenca trainde mee, nog altijd herstellende van een blessure, evenals Barça B keeper Oier en Tello en Bartra, die woensdagavond meespeelden in het Catalaanse tenue.
Ondertussen trainde Éric Abidal jd apart van de groep met het oog op, uiteindelijk, een volledige normale deelname aan de trainingssessies van de ploeg.

Donderdagavond traint Barça nog een keer ter voorbereiding voor de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe jaar, de derby tegen Espanyol.