Nieuws Juni 2012

Dani Alves: “Ik wil niet weg”

Dani Alves heeft te kennen gegeven absoluut de club niet te willen verlaten. Ondanks verschillende transfer geruchten de laatste weken, zo toonde een aantal Engelse clubs interesse en daarnaast ook het Duitse Schalke '04, geeft de Braziliaan duidelijk aan bij FC Barcelona te willen blijven.

Het doorlopende contract van de rechtsback, in combinatie met zijn hoge salaris, zouden aanvankelijk redenen zijn om hem op de transferlijst te zetten. Maar Dani Alves is duidelijk: “Ik wil geschiedenis blijven schrijven met deze club en wil onder geen beding weg. Momenteel ben ik druk bezig om van mijn blessure te herstellen zodat ik fit aan het komende seizoen kan beginnen.”

Het contract van Dani Alves loopt nog door tot 2015 en zoals het er nu naar uitziet zal hij het aankomende seizoen ook zeker deel uitmaken van de selectie.