Nieuws September 2020

De Grote Club Actie gaat weer van start!!

Steun de fanclub en win mooie prijzen!!

Al meer dan 45 jaar steunt de Nationale Grote Club Actie het Nederlandse verenigingsleven. Net als vorig jaar doet de Fan Club Barcelona mee met de online-versie van deze geweldige actie, die vandaag van start gaat!

De fanclub is dit jaar, met haar 21ste verjaardag, echt 'volwassen' geworden. De fanclub doet al decennia lang heel veel voor u, dat weet u. Het wordt echter steeds moeilijker om een sluitende begroting te krijgen en de financiële eindjes aan elkaar te knopen. Daarom zou het erg fijn zijn om wat extra steun te ontvangen. En wat is er dan leuker om 'het nuttige' met 'het aangename' te combineren en u deel te laten nemen aan de Grote Club Actie? Zo maakt u enerzijds kans op prachtige prijzen en anderzijds geeft u de fanclub een extra (financieel) steuntje in de rug.

Ook niet-leden, die bijvoorbeeld vaak onze Facebook-pagina en website bezoeken en op die manier steeds allerlei Barça-nieuws ontvangen, zijn natuurlijk van harte welkom deel te nemen aan deze actie!

Het prijzenpakket voor 2020 is sterk verbeterd! En . . . dit jaar is de winkans maar liefst 1 op 10!! (Vorig jaar was dat nog 1 op 90!)

Als lotenkoper maakt u grote kans op ruim 300.000 prijzen!! Met een hoofdprijs van € 100.000,00, een auto als tweede prijs en nog vele vele andere prijzen zoals reisjes, fietsen en allerlei cadeaubonnen is de prijzenpot zeer substantieel. Dan is slechts € 3,00 voor een lot zeker de moeite van het proberen waard!!

Doet u mee en steunt u de fanclub? Klik dan HIER om u lot of loten te bestellen. Het is eenmalig, dus u zit er niet voor lange tijd aan vast!

NIEUW!!
Heeft u een bedrijf en wilt u wellicht een weggeefactie doen? Met een Superlot t.w.v. € 150,00 koopt u 50 loten ineens, die u dan kunt gebruiken bij één van uw promotieacties. Heeft u interesse, neem dan alstublieft contact op met ons via info@fanclubbarcelona.nl.

We danken u bij voorbaat hartelijk voor uw steun!!

Klik HIER voor de complete lijst met prijzen.

Met vriendelijke groeten,

Namens het bestuur van de fanclub

Peter Goedbloed