Nieuws Juli 2015

Drukke zomermaand voor de boeg

Met de komst van de maand juli komen de voetbalactiviteiten in Can Barça ook weer tot leven. Maandag 13 juli is de startdatum voor een aardig drukke seizoensvoorbereiding met een tour naar Noord-Amerika voor een serie internationale vriendschappelijke wedstrijden.

Maandag 13 juli: Het eerste team meldt zich in het Ciutat Esportiva Joan Gamper voor fysieke en medische testen en een warme ontvangst voor de trainingssessies beginnen.

Zondag 19 juli: Na een eerste trainingsweek vliegt het eerste team naar de Verenigde Staten voor de geplande International Champions Cup.

Woensdag 22 juli: Eerste vriendschappelijke wedstrijd van de seizoensvoorbereiding. Deze wordt gespeeld in het Rose Bowl in Los Angeles (Californië) tegen de Los Angeles Galaxy om 05:00u CET-tijd (onze tijd).

Zaterdag 25 juli: Het tweede vriendschappelijke duel wordt gespeeld in het Levi’s Stadium in Santa Clara (Californië) tegen Manchester United, om 22:00u CET.

Woensdag 29 juli: De derde en laatste vriendschappelijke wedstrijden in Amerika wordt in het FedExField in Washington DC gespeeld tegen Chelsea, om 02:00u CET.

Daarmee komt de tour door de Verenigde Staten tot een einde, maar de seizoensvoorbereiding eindigt daadwerkelijk in Florence (Italië), met de laatste wedstrijd van de International Champions Cup tegen Fiorentina op 2 augustus om 21:00 uur.