Nieuws Mei 2018

Eerbetoon Iniesta

Tijdens de wedstrijd tegen Real Sociedad in Camp Nou zal er de gelegenheid zijn om de dubbel te vieren en afscheid te nemen van de Barça-kapitein.

Op zondag 20 mei eindigt het seizoen van Barça met een wedstrijd tegen Real Sociedad in het eigen Camp Nou (20:45). De fans krijgen de kans om de achtste dubbel te vieren en om afscheid te nemen van clublegende Andrés Iniesta, die aan het eind van het seizoen vertrekt na 22 jaar FC Barcelona. Voor de wedstrijd zijn er verschillende activiteiten in Camp Nou gewijd aan de kapitein van de club, ook zullen ze de mogelijkheid hebben om deel uit te maken van een mozaïek voor de Barça-middenvelder. Zodra de wedstrijd voorbij is, neemt Iniesta afscheid van de fans als onderdeel van de vieringen om de dubbel te herdenken en het seizoen af te sluiten.

Institutioneel afscheid
Verder organiseert de Club vrijdag 18 mei een evenement om afscheid te nemen van Andrés. Het zal een privé-aangelegenheid zijn en zal vanaf 21:30 uur in Camp Nou plaatsvinden. Onder de aanwezigen zijn: de president Josep Maria Bartomeu, leden van het bestuur, het eerste team en van de technische staf en diverse andere  leidinggevenden bij de Club.

Foto: www.fcbarcelona.com