Nieuws Augustus 2012

Eerste training Jordi Alba

Tito Vilanova had op Alves na alle spelers beschikbaar voor de training na de vriendschappelijke wedstrijd tegen Manchester United. De Braziliaan heeft zijn rechter enkel verstuikt en het is nog onduidelijk of Alves zaterdag inzetbaar is bij de laatste oefenwedstrijd tegen Dinamo Boekarest.

Aan de training in het Gamla Ullevi deed Jordi Alba voor het eerst mee met het team van Tito Vilanova. Bijzonder was dat de verdediger voor de eerste keer trainde met zijn nieuwe ploeggenoten nádat hij zijn debuut maakte voor Barça. Alba speelde namelijk woensdagavond het laatste half uur van de oefenwedstrijd tegen The Red Devils.

De spelers hebben na de training de rest van de dag vrij gekregen om te rusten. Ze worden vrijdagochtend weer verwacht voor de laatste training in Zweden. Om 16:30 uur vliegt het team naar Roemenië waar de laatste tegenstander in de voorbereiding wacht.