Nieuws Maart 2019

El Clasico deel 2

Ernesto Valverde heeft 19 spelers opgeroepen voor de wedstrijd tegen Real Madrid (20.45 uur CET). Vanavond bezoekt het team van Ernesto Valverde Real Madrid in Santiago Bernabéu voor de tweede Clásico van de week en vierde van het seizoen.

De geselecteerden: Ter Stegen, N. Semedo, Piqué, I. Rakitic, Sergio, Coutinho, Arthur, Suárez, Messi, O. Dembélé, Cillessen, Malcom, Lenglet, Murillo, Jordi Alba, S. Roberto, Aleñá, Vidal and Umtiti.

Todibo, Samper en Prince zijn buiten de ploeg gelaten terwijl Rafinha en Vermaelen geblesseerd zijn.

Penyabijeenkomst
Het is nog mogelijk om de Spaanse klassieker Real Madrid - FC Barcelona op een groot scherm te kijken!!

En natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom!! Neem er zo veel mee als u wilt!! Hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

Klik HIER voor het programma en meer informatie over de feestavond.

Laatste training van de week
Op vrijdag trainde het team voor het laatst voor de wedstrijd tegen Los Blancos op het Tito Vilanova-veld in de Ciutat Esportiva. Samper deed specifiek werk terwijl Iñaki Peña uit Barça B de nummers uitdeelde met de eerste teamspelers die beschikbaar waren.

Foto: www.fcbarcelona.com