Nieuws Juli 2011

Fàbregas niet mee op Arsenal trip

Aangezien er in Barcelona twee grote sportkranten dagelijks verschijnen, Sport en El Mundo Deportivo, zijn er ook dagelijks geruchten en roddels over eventuele aanstaande transfers. Nu lijkt er toch een opvallend nieuwtje te zijn.

De krant Sport weet namelijk te melden dat FC Barcelona object Cesc Fàbregas niet mee is op de Azië trip die zijn huidige club Arsenal volgende week gaat maken. Eerder was ook al opvallend dat de aanvoerder van Arsenal niet aanwezig is op de nieuwe shirt presentatie van de Londense club.

Zo wordt het gerucht dat de Spanjaard volgend seizoen in het Blaugrana shirt valt te bewonderen dus steeds groter. FC Barcelona aast al een aantal jaar op de speler die het zelf opgeleid heeft maar die op jonge leeftijd al voor een avontuur in Engeland koos.