Nieuws Augustus 2016

FC Barcelona verklapt transfer

FC Barcelona heeft de transfer van Paco Alcácer maandag per ongeluk al verklapt.
Op de website viel maandag enige tijd te lezen dat de aanvaller was gecontracteerd én gepresenteerd, dit was echter nog niet officieel het geval,wel zou hij al door de medische keuring zijn gekomen.
Alles wijst er in ieder geval op dat het niet lang meer zal duren voordat FC Barcelona de komst van de 22-jarige Alcácer kenbaar maakt.

Paco Alcácer is een dertienvoudig international van Spanje, in deze dertien wedstrijden maakte hij zes doelpunten.
FC Barcelona betaalt volgens bronnen minimaal dertig miljoen euro voor Alcácer, die in dienst van Valencia in 124 wedstrijden tot 43 doelpunten en 17 assists kwam. Hij heeft er nog een contract dat tot de zomer van 2020 doorloopt.