Nieuws Januari 2009

Fitte selectie voor Mallorca

FC Barcelona is het nieuwe jaar in ongekende luxe begonnen. Geen enkele selectiespeler zit momenteel in de lappenmand en dat is in het verleden natuurlijk wel eens anders geweest.

Zoals al eerder gemeld is Iniesta weer wedstrijdfit. Ook Eto'o traint weer volop mee. Hij zou eigenlijk vandaag pas zijn teruggekeerd van zijn vakantie, maar de Kameroener meldde zich afgelopen dinsdag al weer in Camp Nou. Dit geeft maar weer eens aan hoe gemotiveerd de spits is dit seizoen. Hij wil er alles aan doen om topscorer te worden van de Primera Division.

De spelers met families in verre landen zijn inmiddels ook weer terug op Catalaanse bodem. Zo gingen Messi, Keita, Alves en Caceras op familiebezoek in hun eigen land en zijn ze weer klaar om het zaterdag in eigen huis op te nemen tegen de eilandbewoners van Real Mallorca, aanvang 20.00 uur.