Nieuws December 2019

Frenkie de Jong erelid van de fanclub!

Toen de fanclub hoorden dat Frenkie de Jong naar Barcelona kwam, wisten we meteen dat hij daar uit zou groeien tot één van de grootste voetballers ooit. Natuurlijk moet hij ‘die belofte’ in de komende jaren nog waarmaken, maar bij Ajax en in het eerste deel van ‘de Primera’ heeft hij al laten zien dat dat geen enkel probleem zal zijn.

Nadat de persdienst van Barça, mede vanwege ons 20-jarig jubileum, ons dit interview gunde, waarvoor nogmaals bijzonder hartelijk dank, hebben we dan ook de stoute schoenen aangetrokken en na het interview aan Frenkie gevraagd of hij erelid wilde worden. Zijn reactie was heel spontaan en positief: "Ja, graag!".

Hoe mooi is nu het geweldige rijtje ereleden van drie generaties Barça-toppers: Johan Cruijff (postuum), Johan Neeskens, Ronald Koeman én Frenkie de Jong als ons vierde erelid uit Nederland!

We zijn apetrots!!

Foto: Sandra Martínez Aguilar