Nieuws Maart 2009

Geen tijd voor rust

Dat FC Barcelona in een druk programma zit is de prijs die het moet betalen voor de sportieve succesen van het afgelopen half jaar. Meteen na het bereiken van de finale van de Copa del Rey is de voorbereiding al weer begonnen voor de competitiewedstrijd van zaterdag, thuis tegen Athletic de Bilbao. Opvallende genoeg de tegenstander van de blaugranas op 13 mei in de finale van de Spaanse beker.

Vanochtend heeft er al weer een trainingssessie plaatsgevonden op het Ciudad Deportiva Joan Gamper. Op de training ontbraken alleen Dani Alves en Abidal. Abidal is nog herstellende van zijn blessure uit de thuiswedstrijd tegen Espanyol, terwijl Dani Alves alleen apart trainde vanwege een lichte kwetsuur.