Nieuws Juni 2009

Geen winst in JCF-Cup

Nu met foto's!
Dondermiddag heeft in het Olympisch Stadion te Amsterdam, in samenwerking met de Johan Cruyff Foundation, het laatste deel van de viering van het 10-jarig jubileum van onze fanclub plaatsgevonden. Een namens de fanclub afgevaardigd team heeft er volgens de zes tegen zes regels gevoetbald om de Johan Cruyff Foundation Cup. Helaas werden de halve finales niet bereikt door het team dat wel de eerste wedstrijd, nota bene tegen het team van de Foundation zelf, met 2-0 wist te winnen. Op het evenement waren diverse BN-ers aanwezig zijn en er was een speciaal FC Barcelona-vak in het stadion ingericht. Bezoekers hadden echter wel de vrijheid om aan de lijn te kijken naar de wedstrijden, waaraan ook Johan Cruijff zelf meedeed. Aan het eind van de dag kwam het erelid van onze fanclub ook nog even naar ons vak voor een 'foto-moment'.

De opbrengst van deze jubileumviering komt ten goede komen aan de Foundation. Dit in lijn met de ideeën van FC Barcelona, dat zich tevens inspant voor de minder bedeelden in onze maatschappij.

Bezoekers van deze dag kunnen de foto's bekijken (en eventueel bestellen) door hier te klikken. Alle andere geïnteresseerden kunnen ook direct naar het fotoalbum.