Nieuws April 2014

Grote opkomst in Camp Nou

Het competitieduel van Barça tegen Betis van afgelopen zaterdag is goed bezocht. Met 81.978 toeschouwers, is dit de op één na best bezochte wedstrijd in de Primera División van dit seizoen. Alleen in El Clásico kwamen er meer bezoekers, te weten 98.761. In de Champions League was de return in de achtste finales tegen Manchester City het best bezocht. Op dit duel kwamen 85.957 toeschouwers af.

Afgelopen weekend waren de reizigers van de Fan Club Barcelona fanreis in het stadion om deze wedstrijd te bekijken. Naast de wedstrijd tegen Betis bezochten de reizigers ook de ‘Camp Nou Experience’, met een rondleiding dor het stadion en een indrukwekkende tocht door het Barça Museum en eindigt in de fanstore van de Blaugrana’s. Tevens was er dit weekend een vrije toeristische dag in Barcelona gepland, zodat iedereen van het goede weer in deze mooie stad konden genieten. Voor het busvervoer van en naar het viersterrenhotel in Calella is er uiteraard gezorgd.

Mocht u geïnteresseerd zijn in een fanreis voor volgend seizoen, kunt u zich HIER aanmelden. Dan informeren wij u wanneer het programma voor de fanreizen bekend is.