Nieuws Maart 2022

Helaas geen penyabijeenkomst

Nog één week tot El Clásico. Zondag 20 maart staat het uitduel op het programma voor het team van Xavi. Zijn eerste als coach op de bank van FC Barcelona.
Aangezien de Spaanse Klassieker afgetrapt gaat worden om 21:00 uur op zondag, hebben we helaas moeten beslissen om deze keer geen penyabijeenkomst te organiseren. Het is te laat in het weekend om in grote getalen de wedstrijd te bekijken.
We zijn wel aan het kijken naar een mogelijk alternatief aangezien wij het enorm waarderen om met onze leden en uw gezin en/of vrienden te genieten van Frenkie, Luuk, Memphis en Sergiño.
Mochten we een geschikte wedstrijd hebben voor een penyabijeenkomst dat zullen we dit melden op de website van de fanclub en per mail in een nieuwsbrief.
Rest ons u allen een mooi duel tussen Real Madrid en Barça te wensen, vol strijd en veel Blaugrana doelpunten van onze landgenoten.