Nieuws April 2016

Het nieuwe magazine is uit!

Met enige vertraging, als gevolg van schade aan de drukpers, wordt vandaag de nieuwste editie van het magazine naar de post gebracht. De meeste van de leden zullen het blad dus morgen op de deurmat zien vallen.

Dit voorjaarsnummer biedt een uiterst gevarieerd assortiment artikelen. Bijzonder trots zijn we op het interview met ons erelid Jordi Cardoner (vicevoorzitter van FC Barcelona), die ons wegwijs maakt in de wereld van de penyes. Tevens maar liefst twee interviews met respectievelijk Arda Turan en Ivan Rakitić. De Superturk en de Kroaat hebben hun plekje in de selectie verworven en kijken uit naar het winnen van de nodige titels dit seizoen.

We besteden natuurlijk nog een keertje aandacht aan de uitzonderlijke vijfde Gouden Bal van Messi, waaraan een zeer leuke prijsvraag is gekoppeld, en de gewonnen finale van de Wereldbeker voor Clubs in Japan. Maar voor de rest is het vizier uiteraard op de nabije toekomst gericht. In mei staat de finale om de Copa del Rey tegen Sevilla te wachten en deze zomer zelfs heuse FCB voetbalkampen in Nederland. Genoeg dus om voor even onder te dompelen in blaugrana-sferen.

Klik hier voor een eerste impressie.