Nieuws September 2016

Het nieuwe magazine is uit!

Dinsdag is de nieuwste editie van het magazine naar de post gebracht. De meeste van de leden zullen het blad dus woensdag op de deurmat zien vallen.

Wij zijn er trots op om ook dit seizoen ons magazine aan u te presenteren. In het eerste nummer stellen we natuurlijk de aankopen van afgelopen zomer aan u voor en blikken we terug op de Spaanse Super Cup finale. We nemen afscheid van Dani Alves en introduceren twee nieuwe rubrieken: de andere sporttakken van FC Barcelona en ‘Camp Nou Nieuws’ (voorheen de Jeugdrubriek). Natuurlijk ontbreken de gebruikelijke spelersportretten en de uitklapposter, ditmaal een eerbetoon aan twee 'leden' van de Tridente, niet.

Ook zijn wij enorm blij met het uitgebreide interview dat wij met ons erelid Johan Neeskens mochten doen. ‘Nees’ blikt hierin terug op zijn periode bij FC Barcelona, vertelt over zijn leven na het voetbal en spreekt ook over Johan Cruijff. Wij danken 'Johan Segundo' bijzonder hartelijk voor zijn medewerking!

De redactie heeft dit magazine weer vol enthousiasme samengesteld en we hopen natuurlijk dat u deze met veel plezier zult lezen!

Klik hier voor een eerste impressie (het 'laden' duurt even).