Nieuws Juni 2018

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag (dinsdag) is de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste van de leden zullen het blad dus morgen (woensdag) op de deurmat zien vallen.

Het seizoen 2017/18 is voorbijgevlogen! In het laatste magazine van deze voetbalcampagne besteden we natuurlijk uitgebreid aandacht aan het afscheid van levende legende Andrés Iniesta met een prachtige terugblik op zijn loopbaan en een interview met de grote man zelf. In het seizoensoverzicht bewandelen we de weg die Barça aflegde naar de Doblete en nemen we u mee terug naar de bekerfinale.

Naast de gebruikelijke rubrieken blikken we terug op een geslaagde penyabijeenkomst in Dordrecht en op twee bijzondere reizen naar Barcelona met onder andere de allereerste Johan Cruijff Tour. Ook zetten we de Barça-jeugd, die knap de UEFA Youth League wisten te winnen, in het zonnetje.

Klik hier voor een sneakpeak van deze bijzondere editie (het 'laden' duurt even!).