Nieuws September 2018

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag (woensdag) is de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus morgen (donderdag) op de deurmat zien vallen.

Met de eerste editie van jaargang 20 (!) heeft de redactie weer prachtig werk geleverd en gebruik kunnen maken van veel eigen foto's!

Zoals gebruikelijk in het eerste magazine kijken we hoe de zomer is verlopen en stellen we de nieuwe spelers voor. We verwelkomen Arthur, Lenglet, Malcolm en Vidal, deze laatste zelfs inclusief een interview. De nieuwe Nederlandse aanwinst bij de dames, Stefanie van der Gragt, wordt, onder een nieuwe rubriek 'FCB Feminí', natuurlijk niet vergeten. De A2-uitklapposter is vervangen door een A3-poster met aan de ene zijde de gebruikelijke spelersportretten en aan de andere zijde een prachtige foto van Ousmane Dembélé, gemaakt door onze eigen fotograaf Arnold Velders.

Ook blikken we vooruit naar de Champions League, vertellen u meer over Barça's financiële records, presenteren een mooi artikel over bikkel Samuel Umtiti én bieden u een uitgebreid interview aan met reserve-captain Sergio Busquets. De rubrieken Spotlight op La Masía, Camp Nou Nieuws, de medische column van sportarts Jos Benders en de column van 'onze man in Barcelona', Norbert Bodegom, blijven vaste items.

Klik hier voor een mooie vooruitblik! (Het 'laden' duurt even!)