Nieuws December 2019

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag (dinsdag) is de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus morgen op de deurmat zien vallen.

De redactie biedt u in dit laatste jubileumnummer van 2019 een mooi eindklapstuk aan! We kunnen het magazine namelijk niet beter starten dan met een eigen exclusief interview met Frenkie de Jong. De nieuwe Barça-held uit Arkel nam onlangs ruim de tijd om de fanclub te woord te staan. En . . . aan het einde van het interview komen we nog met een grote verrassing!!

Onze redactie heeft in het teken van het 20-jarig jubileum voorts een heuse top 20 samengesteld van beste Barça-spelers sinds de oprichting van de fanclub 20 jaar geleden. Ook een top 20 van de mooiste Barça-goals kon niet ontbreken, een lijst die middels een QR-code visueel is af te spelen! Als toegift besteden we aandacht aan het rugnummer 20. Welke legendarische spelers liepen ooit met dit rugnummer rond in Camp Nou?

Naar de toekomst kijkend is er volop aandacht voor het talent Ansu Fati en wordt er stilgestaan bij het 40-jarig bestaan van La Masía, waarover deze maand een bijzonder stripverhaal in de winkels zal verschijnen.

Samen met de vaste rubrieken genoeg lees- en kijkplezier toegewenst!

Klik hier voor een eerste 'glimp' van deze bijzondere editie.