Nieuws September 2021

Het nieuwe magazine is uit!

Gisteren (maandag) is de nieuwe editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus vandaag op de deurmat zien vallen.

De tumultueuze zomer in Can Barça leverde voor de redactie ruim voldoende stof op. Het trieste vertrek van Lionel Messi, de komst van Sergio Aguëro, Eric García en de Nederlanders Memphis Depay en Luuk de Jong, met in hun kielzog een blik aan nieuw talent, dat voor de broodnodige verjonging in de selectie moet zorgen. Ingrediënten die op een mooie manier in het magazine zijn verwerkt.

Uiteraard komen de vrouwen ook uitgebreid aan bod. Bij aanvang van het seizoen werden zij nadrukkelijk betrokken bij de Gamper Trofeu en trouwens ook bij het bepalen van het thema voor het uitshirt. Gelukkig kon huisfotograaf Arnold Velders, deze keer niet langs het veld, maar vanaf een mooie tribuneplaats, tijdens 'Gamper' weer uitgebreid foto's schieten, waardoor er, in deze en in de komende edities, weer een aantal eigen foto's beschikbaar zijn.

Als slagroom op de taart was daar de mededeling dat Jordi Cruijff de gelederen van de club komt versterken. Als hij dan nog maar wel tijd over heeft om in het Utrechtse Leusden naar de musical over zijn vader te komen kijken. De fanclub had dat wel en geeft de lezers een eerste inkijk.

Hieronder een preview van het nieuwe magazine.