Nieuws Juni 2022

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag wordt de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus morgen (vrijdag) op de deurmat zien vallen.

Het laatste magazine van deze jaargang staat weer boordevol met afwisselende artikelen. Rots in de branding Ronald Araújo kijkt in een interview terug op afgelopen seizoen en vooruit op volgend seizoen, een jaargang waarin Barça weer prijzen gaat pakken. De dames van FCB Femení komen uitgebreid aan bod na het behalen van het wereldrecord aantal bezoekers bij een dameswedstrijd en het winnen van de Spaanse Triplet. Wist u dat Barça 25 jaar geleden in de Rotterdamse Kuip de Europa Cup II won?

We nemen u mee terug naar 1997, het jaar dat Bobby Robson de coach was. Meer recentelijk vond de Cruijff Memorial en de opening van het eerste Creative Cruyff Court plaats, de fanclub was er bij en doet verslag. Als klap op de vuurpijl zijn er vijf exemplaren van het boek ‘Messi en Suárez, de gelekte gesprekken’ te winnen middels een prijsvraag. Het werk van schrijfster Carolina Trujillo is een aanrader voor iedere Barça fan om in de zomervakantie mee te nemen in de koffer.

Hieronder een preview van het nieuwe magazine.