Nieuws Juli 2012

In de krant met je Messi-shirt?

NRC-journalist Ingmar Vriesema wil zoveel mogelijk mensen tegelijk met een Messi-shirt op de foto zetten. Een elftalfoto, maar dan mogelijk met heel veel mensen en met de rugzijde naar voren, zodat de naam van de wereld voetballer van het jaar duidelijk leesbaar is.

Iedereen is welkom: kinderen, volwassenen, ouders en opa’s en oma’s als je maar een shirt van Lionel Messi aan hebt! Het mag zowel een shirt van FC Barcelona als Argentinië zijn en het maakt niet uit van welk seizoen het shirt is.

Op zondag 19 augustus wordt de foto genomen op een nader te bepalen locatie in Amsterdam.

De foto is bedoeld voor een artikel dat zal gaan over de vele liefhebbers van
El Pulga. Het artikel wordt geplaatst in het NRC bij de eerste wedstrijd van de Spaanse Super Cup tussen Barça en Real Madrid.

Heb je een Messi-shirt en wil je mee doen: stuur een mailtje naar
Ingmar Vriesema (i.vriesema@nrc.nl)

Mocht je nog geen shirt van Lionel Messi hebben, dan kun je die bestellen bij de Barcelona Fan Shop van de fanclub. De shirts van 2012/13 zijn al leverbaar!