Nieuws Oktober 2011

Iniesta weer fit

Iniesta raakte op 13 september in de Champions League wedstrijd tegen AC Milaan geblesseerd aan zijn hamstring. Dinsdagmiddag heeft hij van de medische staf van Barça te horen gekregen dat hij weer fit is en dat hij de eerste speelminuten weer kan maken op 15 oktober in de thuiswedstrijd tegen Racing Santander, want de middenvelder is niet opgeroepen voor het Spaanse nationale elftal.

Dinsdag trainde Iniesta ook al mee met de groep, welke was uitgedund door interland verplichtingen. Hij stond op het trainingsveld samen met Maxwell, Pinto en Fontàs, aangevuld met de spelers van Barça B. Over de blessure van Abidal kreeg Guardiola ook nog goed nieuws, want hij is minder erg geblesseerd als dat werd gedacht en hij kan zelfs bij de nationale ploeg van Frankrijk mee spelen. Cesc, die zaterdag geblesseerd raakte, traint nog wel apart van de groep om te herstellen van zijn blessure.