Nieuws December 2018

'Jordy, rust zacht!'

De Fan Club Barcelona wil graag gehoor geven aan de oproep van supporters van PSV om de overleden PSV-supporter Jordy Vogels te eren.

Terwijl het voor veel leden van de Fan Club Barcelona een heugelijke avond was, kwam de 22-jarige voetbalsupporter zeer onfortuinlijk om tijdens een tragisch auto-ongeluk toen hij op weg was naar de wedstrijd PSV - FC Barcelona.

Supporters van PSV roepen op om vrijdag tijdens de wedstrijd tegen Excelsior op te staan voor Jordy en te applaudisseren. Bestuursleden en vrijwilligers van de Fan Club Barcelona zullen vrijdag stil staan om Jordy te gedenken en vragen leden van de fanclub om dit mede uit te dragen.

We zijn allen supporter van het voetbal en wensen de nabestaanden heel veel sterkte bij dit verlies!!

Het bestuur van de Fan Club Barcelona