Nieuws September 2019

Jubileum feest tijdens El Clásico!

Tijdens de penyabijeenkomst op zaterdag
26 oktober a.s. staan we uitgebreid stil bij het
20 jaar bestaan van de Fan Club Barcelona.

Dat wilt u niet missen!!

Zo is er een héle speciale grote prijs die verloot wordt onder alleen de aanwezige leden!!

Voor de aanwezige kids is er een speciale quiz waar een mooie FCB-prijs mee gewonnen kan worden én de mooist uitgedoste kleine Barça-fan krijgt ook een speciale prijs!

Aangezien de wedstrijd al om 13:00 uur afgetrapt wordt in Camp Nou gaan de deuren van onze huiskamer bij NAC Breda om 11:30 uur open en hebben we een voortreffelijk lunchbuffet samengesteld.

Iedereen met een FCB-hart is van harte welkom om gezamenlijk op een groot scherm de Spaanse klassieker kijken, mits vooraf HIER aangemeld!!

Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom!!

Hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk 3 loten voor de loterij met weer tal van prachtige Barça-prijzen én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Klik HIER voor het programma en meer informatie.

Kom met ons klinken op het 20-jarig bestaan en meldt u HIER aan voor de penyabijeenkomst!!

U komt toch ook?