Nieuws September 2020

Koeman: "Mooie momenten bij Barça"

Barça trainer Ronald Koeman heeft in 2012 een interview gegeven aan de Fan Club Barcelona. Hierin blikte de Nederlander terug op een mooie periode bij de blaugranas.

Zie onderstaand een gedeelte van het interview dat hij aan het magazine van de Fan Club Barcelona heeft gegeven.

Daarnaast gaf Koeman ook een interview na zijn eerste twee weken. Hierin gaf hij aan blij te zijn met de getoonde inzet van de spelers. "We zijn nu twee weken in training en er wordt hard gewerkt om wedstrijdfit te worden." Sneeuwvlokje beseft dat er nu wel stappen gezet moeten worden. "Ik weet dat we door de Corona perikelen met een korte voorbereiding te maken hebben. Daarom wil ik de vriendschappelijke duels goed gebruiken, waarin ik de spelers sowieso een helft wil laten spelen", aldus de Nederlander, die vervolgde met: "We hebben een goede selectie. De jongelingen en de nieuwe spelers passen zich goed aan. We zijn echt op de goede weg."

Foto: www.fcbarcelona.cat