Nieuws Oktober 2018

Kom El Clásico kijken!!

Zeg het voort, zeg het voort!!

De Fan Club Barcelona organiseert zondag 28 oktober weer een penyabijeenkomst om gezamenlijk op een groot scherm de Spaanse klassieker tussen
FC Barcelona - Real Madrid te kijken.

Ben je (nog) geen lid bij de fanclub, maar heb je wel een FCB-hart? Meld je HIER aan voor de feestavond en kom als introducé!! Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom!!

Neem er zo veel mee als u wilt!!

Voor de aanwezige kids is er een speciale quiz waar een mooie hoofdprijs mee gewonnen kan worden én de mooist uitgedoste kleine Barça-fan krijgt ook een speciale prijs! Hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk 3 loten voor de loterij met weer tal van prachtige Barça-prijzen én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Klik HIER voor het programma en meer informatie over de feestavond.

Tip voor de kids: neem je voetbal mee, want er mag buiten gespeeld worden!

Wilt u niets missen van 'El Clásico'?

Meldt u dan HIER aan voor de penyabijeenkomst!!

U komt toch ook?