Nieuws Oktober 2018

Kom El Clásico kijken!

Nu de koploper van de Primera División, FC Barcelona, maar liefst vier punten voorsprong heeft op de Koninklijke, zullen de spelers van Real Madrid meer dan gemotiveerd naar Camp Nou komen. Daarbij opgeteld het feit dat Lionel Messi vanwege zijn botbreuk op de tribunes plaats zal moeten nemen, belooft het weer een mega spannende Klassieker te worden!!

Mis niets van FC Barcelona - Real Madrid en kom zondag 28 oktober bij de Fan Club Barcelona gezamenlijk op een groot scherm de Spaanse klassieker kijken!!

Iedereen met een FCB-hart is van harte welkom, mits vooraf HIER aangemeld!!

Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom!! Neem er zo veel mee als u wilt!!

Voor de aanwezige kids is er een speciale quiz waar een mooie hoofdprijs mee gewonnen kan worden én de mooist uitgedoste kleine Barça-fan krijgt ook een speciale prijs! Hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk 3 loten voor de loterij met weer tal van prachtige Barça-prijzen én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Klik HIER voor het programma en meer informatie over de feestavond.

Tip voor de kids: neem je voetbal mee, want er mag buiten gespeeld worden!

Wilt u niets missen van El Clásico?

Meldt u dan HIER aan voor de penyabijeenkomst!!

U komt toch ook?