Nieuws Mei 2009

Laatste wedstrijd Barcelona in Riazor

Vanavond om 21.00 uur moet Barcelona weer terug uit de grote feeststemming om  de laatste competitie wedstrijd te spelen.
Uit tegen Deportivo La Coruna is voor Barcelona om des keizers baard. Voor Depor staat Europees voetbal op het spel. Zij staan momenteel 7e op de ranglijst.
Barcelona is met een groot gezelschap vandaag afgereisd, maar zal een aantal spelers niet kunnen opstellen door blessures. Puyol, Iniesta, Alves, Marquez en Jorquera zijn er wel, maar spelen zeker niet. Messi en Milito zijn niet meegereisd.

Verwachting is dat weer een groot aantal jeugdspelers zijn opwachting gaat maken.
Eto'o kan nog op zoek naar de Pichichi, maar zijn belangrijkste goal van de afgelopen weken was ongetwijfeld die in Rome. Hij zou er minstens drie moeten maken om Forlan nog te passeren.
Valdes is al de winnaar van de Zamora, de minst gepasseerde doelman.