Nieuws September 2021

Laporta vraagt geduld en vertrouwen

De voorzitter van FC Barcelona stuurt een bericht naar de fans van Barça om vertrouwen en steun voor het team te vragen na de tegenslag in de openingswedstrijd van de Champions League

President Joan Laporta heeft via zijn Twitter-account een bericht naar alle Barça-fans gestuurd: "Ik vraag om je geduld en dat je het team blijft steunen en om vertrouwen in degenen die de club leiden. We hebben dat vertrouwen nodig en ik twijfel er niet aan dat we dingen zullen oplossen', zei hij.

Aan het begin van zijn korte toespraak van 30 seconden legt president Laporta uit dat hij ook "gekwetst en boos" is door de nederlaag tegen Bayern München in de openingswedstrijd van de Champions League, maar voegt eraan toe "wat er gebeurt is een van de scenario's die we ons hadden voorgesteld."

Foto: www.fcbarcelona.com