Nieuws Oktober 2015

Last Minute naar Barça-Eibar!!

Altijd al eens een wedstrijd in Camp Nou bij willen wonen en tegelijkertijd een uitstekend geheel verzorgd Barça-weekend beleven?

Dat kan!! Er zijn nog 6 plekken beschikbaar voor de herfstvakantie trip naar Barcelona.

Dit volledig verzorgde weekendarrangement bestaat uit:
- Heen- en terugvlucht
- Ticket (1e of 2e ring) voor de wedstrijd
- 3 overnachtingen, incl. ontbijt in een 4-sterren hotel
- Bezoek aan Camp Nou en de FCB Megastore
- Toegangskaartje voor de stadiontour en het museum
- Vrije dag in de stad Barcelona
- Vervoer tijdens het verblijf
- Deskundige reisbegeleiding vanuit de fanclub

Als u mee wilt, is het van groot belang dat u (heel) snel reageert.

Klik HIER voor meer informatie over dit unieke arrangement.

Win € 250,00!!

NBD Sports heeft ook dit seizoen voor alle fanreisdeelnemers een speciale aanbieding! Als u dit seizoen één van onze fantastische fanreizen boekt, dan maakt u kans om € 250,00 van uw reisprijs terug te winnen!!
Klik HIER voor meer informatie over deze speciale actie.

Korting

Leden van de Fan Club Barcelona krijgen maar liefst € 40,00 korting per persoon per reis! Deze reis is uiteraard ook toegankelijk voor niet-leden!!!

Indien u voor deze reis wilt boeken, kunt u via peter@nbdsports.nl een boekingsformulier aanvragen. Vermeld in het onderwerp van uw email a.u.b. "Boekingsformulier Eibar"